Nov 18, 2010

Farewell Dinner...

oke, hari ni aku nak story pasal Farewell Dinner yang d buat khas unt batch aku. (student dip in logistics also dip in accounting).. well, ye laa. memandangkan this is our last sem kat KPMBP ni kan. Haha. Dinner ni di adakan pada Isnin yang lalu means that lepas je habis paper Pengajian Malaysia kul 4.30pm, we all terus je rushing siap2 untuk ke dinner ni yang di buat di Hotel Selesa, JB. Mood aku time nak pegi dinner tak de lah excited pon sbb nye maybe penat jawab paper kot. So just "melayankan" je la dinner tu. If tak pergi kang rugi plak kan. Haha. Then we all bertolak beramai-ramai naik bus yang d provide kolej. Around pukul 7.30pm sampai la kat hotel tu. Macam biasa la, sampai je terus cari tempat duduk. For the starting agak la membosankan. Sebab ?? Nak kena dengar ucap-ucapan dari segala orang besar yang ade kat majlis tu. Perot mmg totally dah bernyanyi-nyanyi mintak di isi. HOHO. Lepas je sesi ucap berucap setle, mmg aku, asila n dayah serbu sume makanan yang ade. Haha. Klaka bila ingat balik. Lastly, x larat nak habiskan semua. Plus, on that dinner ade la performance dari student2 DLM&DIA. Hmmm, so far dinner tu biasa2 aja.. tapi oke lah. At least dapat snap pic yang cantek2. Haha! Lagi.. dapat enjoy dengan kawan2 yang dah tak berape lame lagi ni. Sedih plak rasa. Thanks kepada yang terlibat meng'organize this event. Welldone guys ! Habis lebih kurang 10.30pm then terus balik..... Dalam bus??? Tido sampai KPM. Hahaha :)

ni laa antara pic2 yang d snap. Act banyak lagi, tp the balance tengok kat FB laa ehh.. :)


-zira, asila, dayah, iela, wada-

time ni mmg tengah lapar gila !


this is DURA. adik oke. Haha. BFF since being my roomates :) Hey, admire dress awk lah !

Photo yang agak unik aku rase. Hehe

Ana & Mimie. Dua orang ni la makhluk 1st yang aku kenal kat KPM. Also my BFF.

hah ! Ni si MANGKUK HAYUN. Haha. My VIP + BFF lah. Asila, jaga perangai tau bila aku dah tak ade. Haha. Ily !!

Ahli-ahli DLM B. Love u guys !

my classmates + Miss Lynn (lect) yang wearing yellowish tu. Haha.

oke, last pose yang agak2 daring. Hahaha !

note : hope our friendship will lasting forever. thanks 4 being my friends guys ! :)

No comments: