Nov 14, 2010

Bercanda d' Tg.Balau :)

woaaahh!!! X) Act, aku memang x sabar2 nak update blog ni dari semalam. sebab nak "show off" kat korang semua pic2 aku and kawan2 yang sangat2 extrem + hodoh cantek! haha. Hodoh cantek?? Ape tu ? hahaha. jeng..jeng..jeng.. Hoho. Semalam lepas jea habis MUET yg agak lah macam haram jadah (sbb bosan) aku, sara, pokcik, iela and wada decide nak gerak ke karnival ape ntah. Tapi bila sampai2 je, tengok cam takde pape sgt. So we all memanjangkan langkah ke Tg.Balau. Tujuan utama sebab nak bermanja2 dengan air laut. Haha. But then sesampai nye kat sana, bukan air laut yang kitorang terjah. Tapi aktiviti2 rock climbing pulak yang berlangsung. Hmmm, korang tengok sendiri laa ehh pic2 bawah ni. Baru lah aku tahu selama  ni, "baju kurung" tidak terbatas ! Haha. Btw, aku happy sangat2 dengan mereka semalam. Kalau ade sha and kakak lagi seronok !! I'll miss this moment. Thanks sayangssss !  

Enjoy!!! tengok ni.. best kan ???











 note: kawan2 terima kasih ye krn memhappykan hari2 sy :)

No comments: