Apr 12, 2011

GERAM !

GERAMMM !!!


Entah. Tiba-tiba rasa nak geram ! sakit hati ? mungkin ada. Keliru ? Lagi lah banyak.


Hmm, susah ! payah ! sangat susah dan payah nak percaya orang !


Orang ? siapa orang ? Ahhh ! orang yang mana-mana je.


Rasa nak percaya, tapi tak boleh percaya. Habis ? macam mana ! Ishhkkk...


Tolak kanan, tolak kiri. Duduk kat tengah-tengah diam diri. Lagi tak boleh !


Entah. Entah. Entah lah !!!


Kadang-kadang nak rasa sedih, tapi tak menangis.


Kadang-kadang nak rasa lega, tapi tak sudah-sudah pulak.


Geram. Entah. Tak tahu ! Lantak !


note: rintihan kalbu.

6 comments:

gabanMorka said...

letak kepercayaan kat org, tp still ko lebih percayakan diri kau

paham tak maksud aku?

WANIFIERDANI said...

gabanMorka: paham. thanks geng ! :)

ada mokhtar said...

sabor jelah =)

WANIFIERDANI said...

ada mokhtar: ye, tu jalan terbaik ! :)

Diyana said...

kenapa kenapa kenapa ni ?

WANIFIERDANI said...

Diyana: kadang2 geram dgn org sekeliling ni...

tp tak boleh nak buat ape :)