Mar 15, 2011

Kerja ! Lalala...


Hoo yeah ! : hye-hye :)

Mood : mencari / sekodeng / mengintai = KERJA !

yea, semenjak jadi penganggur terhormat kat rumah ni, hidup aku teramat lah bosan + sepi + sayu + bagai nak gila ! Time table seharian aku sekarang adalah seperti berikut:

7 a.m : bangun tido. * even aku menganggur tapi ttp bgun awal, bagus kan :) ( cittt ! )
7.40 a.m : hantar nabil pergi sekolah. * ouh, ni laa sebab nya bangun awal :)
8 a.m-4 p.m : makan, tido, tengok tv, online, merayap. * pekerjaan tetap buat masa ni.
4 p.m : pickup nabil kat sekolah.
seterusnya : sila ulang pembacaan anda pada pukul 8 a.m-4 p.m.. :)

Jadi nya, di sini, aku ingin mengatakan aku sangat seronok dengan waktu yang terluang !! :) * seronok lah sangat !!! urrrrhhh, bosan !!!

Kesimpulan nya, dengan azam yang membara. Esok aku mau cari kerja lah. Haha. Jenuh jugak kalau lepak jea macam ni sampai intake continue study nanti. Mau besar badan aku yang sedia besar ni. Hoho.
 
Antara kerja-kerja idaman hati kalbu :)
1. kerani
2. cikgu. * Haa! cikgu ?? ouh, jangan terkejut sangat muka tu. Cikgu tadika laa :) 

okayy lah kengkawan, doakan aku dapat kerja ! :)

note : comel nye kalau dapat job cikgu tadika !