Nov 7, 2010

glamspagethi dah cantek!

 
yaaabeeedaaabedooooo ! suke + excited + terpegun bila tengok blog aku ni dah jadi cantek. haha. x sabar nak tunggu wada bangun pagi esok nak show off kat die. wuhahaha! Ape pun terimass kepada zera yang melayan kepala aku untuk renovate blog ni. hehe. ape tak nye, sepanjang mendesign blog ni aku asik... "zera, nak letak yang tu boleh? haaa... cantek ! zera, lagi...lagi.. nak letak banyak2.. nak bagi penuh blog ni !" haha. aku kasi pusing kepale hotak zera. And now... zera dah terbongkang tido kat bilik aku. hahaha. cian zera... bia laa die tido. Aku? nak buat ape ehh sekarang ? study ? ermm, macam x mungkin. tido ? ermm, x berapa ngantok.. So.. ape lagi. buat kerja2 mengexplore blog lah. yuuuhoooww. hoho.

HAPPY !

note: thanks fadhira fauzi. see yaa wada ! :)

No comments: